Palautuskäytäntö
Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostokseesi. Vaikka myymme käytettyjä laitteita, haluamme silti tarjota sinulle turvallisen ja reilun ostokokemuksen. Tässä lyhyesti, miten palautukset ja takuut toimivat meillä:
🔁 Voiko tuotteen palauttaa?
Kyllä, palautusoikeus on 14 päivää siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Palautus onnistuu, jos:
Tuote on rikki saapuessaan
Sait väärän tuotteen
Tuote ei vastaa kuvausta
Palautettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa. Jos tuote on vahingoittunut käytössä tai sitä on muokattu, palautusta ei valitettavasti voida hyväksyä sellaisenaan.
🛠 Entä takuu?
Useimmissa tuotteissamme on takuuaika, joka on ilmoitettu tuotesivulla. Takuun aikana ilmenneet normaalit viat korjataan tai vaihdetaan – ilman lisäkuluja.
Takuun ulkopuolelle jäävät kuitenkin:
Itse aiheutetut vahingot (esim. pudotus, nestevahinko)
Ohjelmisto-ongelmat, ellei toisin ole mainittu
Tuotteet, joita on avattu tai korjattu itse
Jos sinulla on kysyttävää takuun kestosta tai mitä se kattaa, ota meihin rohkeasti yhteyttä!
📩 Miten palautan tai teen reklamaation?
Jos jokin meni pieleen tai laitteessa on ongelma, älä huoli – autamme kyllä. Ota ensin yhteyttä meihin:
📧 [Sähköpostiosoite]
📞 [Puhelinnumero]
💬 Tai käytä [palautelomaketta]
Usein asiat ratkeavat helposti jo viestillä tai puhelulla, ilman että tuotetta tarvitsee edes palauttaa.
📬 Palautusohjeet
Kun olemme hyväksyneet palautuspyyntösi, saat tarkemmat ohjeet ja osoitteen, johon tuote palautetaan. Jos kyseessä on meidän virhe (esim. viallinen tai väärä tuote), me hoidamme palautuskulut. Muussa tapauksessa asiakas maksaa postituksen.
Ota yhteyttä
Tarvitsetko lisätietoja palveluistamme tai haluat varata ajan? Soita, lähetä sähköpostia tai täytä yhteydenottolomake – olemme valmiina auttamaan sinua! Odotamme innolla yhteydenottoasi.